Σ΄αυτό το ιστολόγιο θα διαβάσετε εκτός των άλλων και την ιστορία του χωριού Αραχναίο που βρίσκεται στο Νομό Αργολίδας.



Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Έτσι μας θέλουν

Λαθρομετανάστες στον τόπο μας

Θα μου κοψουν λεει 100 ευρω απο το επιδομα ανεργιας που μου δινουν για πεντε μηνες.Το κρατος με αυτο το πεντακοσαρικο θα σωθει. Θα εχει να πληρωσει φαινεται αλλα πιο σημαντικα πραγματα απο την δικη μου υπαρξη.
Η Τροικα λεει δεν θελει να περιοριστουν οι εξοπλισμοι.Τα  οπλα τα αγοραζουμε απο αυτους .Με τα δανεικα που μας δινουν. Τα οπλα χρειαζονται για να μην ερθουν οι ξενοι και κατακτησουν την χωρα μας.
Μην ερθουν οι Τουρκοι και μας κανουν σκλαβους να δουλευουμε ( καποιοι απο μας, οχι ολοι ) για ενα κομματι ψωμι. Και οι ηλικιωμενοι να δουν τις κρατησεις μιας ζωης που θα πηγαιναν στη συνταξη τους να γινωνται κρατικα ομολογα στα χερια διεθνων τοκογλυφων με εγγυηση του Αγγλικου δικαιου.Και στρατου.Μην ερθουν οι Τουρκοι και καταλαβουν τα νησια μας. Γιατι αυτα τα νησια σε λιγο θα ανοικουν οπου ανοικει και η Σπετσοπουλα.του Νιαρχου Σε καποια υπερακτια εταιρεια.
Τα οπλα λεει ειναι για τους Τουρκους.Οι τοκογλυφοι ερχονται με δανεια .
Και κατακτουν την χωρα μου.
Διοριζουν πρωθυπουργους φτιαχνουν κομματικες συμμαχιες καταργουν τις εκλογες και το Συνταγμα κοβουν την συνταξη με πετανε στην ανεργια, κλεινουν τα νοσοκομεια αφηνουν τα σχολεια χωρις βιβλια , υποθηκευουν την χωρα μου για δεκαδες χρονια ,στελνουν μεταναστη το παιδι μου.
Ισως τωρα νιωσουμε και μεις τι εφερνε τα κυμματα των απελπισμενων στις ακτες μας.
Απο την παμπλουτη σε πετρελαια και κρεας Νιγηρια και το Μπαγκλαντες, απο την Ινδια και τις ανατολικες χωρες. Τα δικα τους πολιτικα  κομματα τους στελνουν εδω. Η ΝΔ το ΠΑΣΟΚ το ΛΑΟΣ. Σε συνεργασια με τις δυναμεις της αγορας.Τους τοκογλυφους και τις πολυεθνικες -ληστες.
 Ειμαστε ολοι λαθρομεταναστες σε αυτη τη ζωη.