Σ΄αυτό το ιστολόγιο θα διαβάσετε εκτός των άλλων και την ιστορία του χωριού Αραχναίο που βρίσκεται στο Νομό Αργολίδας.



Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Τα φάρμακα της φύσης

Για να μην παίρνετε με το παραμικρό φάρμακα, αφού η φύση έχει προνοήσει για εσάς.
Μέντα: Τα φύλλα και το αιθέριο έλαιό της χορηγούνται για την καταπολέμηση της ημικρανίας. Βράζετε δύο κουταλιές φύλλα σε 500 γραμμάρια βραστό νερό και πίνετε 1-4 κούπες την ημέρα.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι γυναίκες που θηλάζουν δεν πρέπει να την καταναλώνουν, καθώς σταματάει την παραγωγή γάλακτος.
Χαμομήλι: Βράστε μία πρέζα χαμομήλι σε μία κούπα νερό, σουρώστε το και καθαρίστε ερεθισμένο δέρμα ή κάντε στοματικές πλύσεις, καθώς έχει αντιφλεγμονώδη, αντισηπτική και ηρεμιστική δράση.
Μπορείτε και να το πιείτε (1 κουταλάκι χαμομήλι σε 1 κούπα ζεστό νερό), αν έχετε πυρετό, πονόλαιμο, πονάει το στομάχι σας, έχετε τάση για εμετό ή κράμπες λόγω περιόδου.
Λεμονιά: Ο χυμός του λεμονιού έχει αντισηπτική δράση και δρα κατά του κρυολογήματος. Η σπιτική λεμονάδα (ένα μέρος λεμονιού και τρία μέρη νερού) διώχνει τον πονοκέφαλο. Το ίδιο αποτέλεσμα έχει κι ένα αφέψημα από τα φύλλα και τα άνθη της πορτοκαλιάς.
Λεβάντα: Κάντε κομπρέσες στο μέτωπο και τον αυχένα με αιθέριο έλαιο λεβάντας για να αντιμετωπίσετε την ηλίαση ή βάλτε 4-5 σταγόνες λεβάντας πάνω σε πληγές και εγκαύματα για να τα θεραπεύσετε.

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ


Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗΣε όλες σχεδόν τις θρησκείες, ως γνωστόν, ο κεντρικός τους ήρωας πεθαίνει και κατόπιν ανασταίνεται κατά την εαρινή ισημερία π.χ. ο Καδμίλος των Καβείρων, ο Άδωνις των Φοινίκων, ο Κρίσνα των Ινδουιστών, ο Διόνυσος στην Ελληνική θρησκεία και ο Ιησούς στην χριστιανική θρησκεία. Αυτό σημαίνει ότι αυτός ο θάνατος και η εν συνεχεία ανάσταση έχει κάποια κρυμμένη σημασία και δεν πρέπει να την θεωρήσουμε ως τον θάνατο του υλικού οργανισμού τους.

Για να γίνει περισσότερο κατανοητό το θέμα του θανάτου και της ανάστασης πρέπει να δούμε σε μια πρώτη προσέγγιση πρώτα ποία είναι η μυσταγωγική έννοια της ζωής και ποία του θανά­του. Ως ζωή στα μυστήρια νοείται παν το υπάρχον και όχι μόνο η ζωή των όντων. Ο θάνατος στα μυστήρια είναι αλληγορία και σημαίνει την μεταμόρφωση, γιατί θάνατος στην Φύση, με την βέβηλη έννοια του εξαφανισμού, δεν υπάρχει. Οι Μύστες δια του θανάτου  εικονίζουν την Μεταμόρφωση. Συνεπώς ο Σταυρός, σε πρώτη εκτίμηση, είναι η εικόνα της αέναης μεταμόρφωσης κάθε ύπαρξης η οποία επιτυγχάνεται με την βοήθεια των μεταμορφωτικών δυνάμεων της Φύσης.

Στον Χριστιανισμό

Η αλληγορική εικόνα του θανάτου και της εν συνεχεία αναστάσεως στον χριστιανισμό εμφανίζεται με τον οδυνηρό σταυρικό θάνατο του Ιησού και ακολούθως την ανάστασή του. Ο θάνατος και εν συνεχεία η ανάσταση του Ιησού δεν τιμάται από τους χριστιανούς σε κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία, όπως θα έπρεπε να γίνει αν επρόκειτο για ένα ιστορικό γεγονός αλλά κατά την πρώτη Κυριακή μετά την πρώτη πανσέληνο της εαρινής ισημερίας. Εδώ έχει ιδιαίτερη σημασία να επισημανθεί ότι έχει συνδυαστεί α) με το αστρονομικό γεγονός της εαρινής ισημερίας και β) με την πρώτη πανσέληνο μετά την εαρινή ισημερία που, ως γνωστόν για όσους έχουν μελετήσει την ελληνική παράδοση, αρχίζει η κυριαρχία της Θεάς Αθηνάς. Η σχετική παράδοση αναφέρει επίσης ότι ο Ιησούς μετά την ανάστασή του παραμένει στο γήινο επίπεδο και εμφανίζεται συχνά στους μαθητές του επί 40 ημέρες και κατόπιν έχουμε την ανάληψή του που σημαίνει την απομάκρυνσή του από το γήινο επίπεδο και η οποία γίνεται λίγο πριν από την θερινή τροπή του Ηλίου.

Στην Ελληνική παράδοση

Στην Ελληνική παράδοση έχουμε τους πλέον αποκαλυπτικούς συμβολισμούς σχετικά με τον θάνατο και την ανάσταση που συμβαίνουν κατά την εαρινή ισημερία ως και την αποθέωση του μύστου που λαμβάνει χώραν κατά την θερινή τροπή του Ηλίου.

Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Από την κυβέρνηση τεχνοκράτη Πρωθυπουργού στον Ιόλαο

 
  
Από την κυβέρνηση τεχνοκράτη Πρωθυπουργού στον Ιόλαο

Τον Οκτώβριο του 2011 η κατάσταση στην Ελλάδα είχε φτάσει στο απροχώρητο. Ο Παπαδήμος έγινε ο από μηχανής θεός στον οποίο προσέβλεπε όλη η Ελλάδα. Ο Ιόλαος; Ένας άγνωστος στη σκιά της ελληνικής μυθολογίας. Χωρίς αυτόν όμως ο θείος του, ο μυθικός ήρωας Ηρακλής, αδελφός του πατέρα του Ιφικλή, δεν θα είχε μάλλον καταφέρει να κόψει όλα τα κεφάλια της Λερναίας Ύδρας και ίσως να μην τα είχε καταφέρει και σ' άλλους άθλους. Έξι μήνες αργότερα, ο Ιόλαος, βγαίνει από τη μυθολογία και από αφανής γίνεται για πρώτη φορά στην ιστορία, διάσημος. Η αιτία; Ένας Γερμανός πολιτικός ελληνικής καταγωγής θα μπορούσε να το επιτύχει. Συνταγή επιτυχίας στην εποχή της κρίσης του €. Και το όνομα αυτού: ο εκ Κρήτης ορμώμενος, Γιώργος Χατζημαρκάκης. Όπου Ιόλαος διάβαζε αφανείς Έλληνες του εξωτερικού με εμπειρία στη δημόσια διοίκηση, έτοιμοι ν' αφήσουν το τζάκι και να προστρέξουν στη χειμαζόμενη μητέρα πατρίδα και όπου Ηρακλής η ελληνική πολιτική ηγεσία, μάλλον αυτή που η ιστορία κυοφορεί κι ακόμη δεν γνωρίζουμε. Ας ψάξουμε λοιπόν να βρούμε τους νέους ανθρώπους κάθε ηλικίας!

Πράγματι μια μικρή ομάδα σκεπτόμενων και αφοσιωμένων στον σκοπό τους ανθρώπων θα μπορούσε ν' αλλάξει τον κόσμο, στην πραγματικότητα μόνον αυτό μπορεί να συμβεί στην ιστορία, όπως έχει πει η Margaret Mead.

Τους τελευταίους μήνες, εν μέσω κρίσης και δυσκολιών στην Ελλάδα δημιουργήσαμε τη μη κερδοσκοπική ένωση προσώπων ΙΟΛΑΟΣ στο Βέλγιο, με σκοπούς: